عكاسي و مطالب گوناگون
welcome to my blog
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
roze shadi 2
ریما مجنون
LOVE YOU
دل شکسته
مرجع خبری رئال مادرید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گفته های قلب و آدرس star.misx.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 12920
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
ayda

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 24 / 5 / 1391برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : ayda

بازم شبه سرد جدایی بازم گریه های پنهونی


منو ببین با بغض تو گلوم دارم میمیرم آروم اروم


بیا بازم صدام کن بازم نوازشم کن


من محتاجه توام عزیزم ببین که چیه حالم


چقدر دلم هوای نگاتو کرده هوای اون نازه نگاتو کرده


یادته اون لبخند های پنهونی؟ تو اون هوای بارونی؟


دلم تنگه اون روزاس که همش مثله خوابو رویاس


زود رفتی گلم داغون شدم گلم


زیره بارونای پاییزی بی کسو تنها شدم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: